Diensten
U verkoopt,hoe werken wij?
We bieden u vertrouwen en openheid, enthousiasme en professionaliteit.
We begeleiden u van bij een eerste, vrijblijvende waardebepaling tot aan het verlijden van de akte.
Voor elk pand stellen we een gedetailleerd en volledig dossier op, inclusief alle nodige attesten. Dat zijn onder meer volgende documenten:
• Bodemattest
• Stedenbouwkundige inlichtingen
• Kadastrale informatie
• Keuringsverslagen en attesten zoals een elektriciteitsattest en EPC-attest
• Vergunningen
• Watertoets
Bovendien maakt een gespecialiseerde medewerker een professionele fotoreportage van uw woning. Zo bent u zeker dat ze altijd op haar best gepresenteerd wordt!
Deze foto’s worden samen, na uw goedkeuring, met een gedetailleerde beschrijving op onze eigen website en op gespecialiseerde immo-sites geplaatst.
Daarnaast spreken wij ook ons persoonlijk netwerk aan wanneer we denken dat iemand in uw woning geïnteresseerd kan zijn.
Uiteraard leiden we geïnteresseerde kopers rond en geven we hen een antwoord op al hun vragen.
We bezorgen u op regelmatige basis een gedetailleerde rapportering van alle informatie-aanvragen en bezoeken.
Elk bod wordt met u persoonlijk besproken en dat gaat verder dan alleen de prijs. Onder meer ook opschortende voorwaarden, financiering, overname van bepaalde goederen, enz zijn belangrijk om bij stil te blijven staan.
Is er een kandidaat-koper, dan maken we de verkoopovereenkomst op en bezorgen die aan de notarissen van beide partijen voor verder overleg vooraleer ze ondertekend wordt.